۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

کوتاه اما خوندانی از جرج برنارد شاو :
1.یک مرد تازمانی که صحبت هایش را انکار نکنید حرفی نمی زند...
2.روش جوک گفتن من این است که واقعیت را بگویم.واقعیت خنده دار ترین لطیفه دنیاست...
3.وقتی انسان بخواهد ببری رابکشد اسمش را ورزش میگذارد اما اگر ببر بخواهد او را بکشد،اسمش درنده خوییست...
4.در زندگی دو تراژ وجود دارد: اینکه به آنچه قلبت می خواهد نرسی،و اینکه برسی...
5.اگر درموزه ملی آتش سوزی شود،کدام نقاشی را نجات خواهم داد؟البته آن را که به درخروجی نزدیکتر است...
6.انسان های خوشبین وبدبین هردو برای جامعه مفید هستند،خوشبین هواپیما اختراع میکند،بدبین چترنجات...!!!
7.تنها کسی که با من درست رفتار میکند خیاطم است که هربار مرا میبیند،اندازه جدیدم رامیگیرد :بقیه به اندازه قبلی چسبیده اند وتوقع دارند من خودم را با آنها جور کنم....
8.اگر وقت کافی باشد هرچیزی برای هر کسی دیر یا زود اتفاق می افتد...
9.ما ازتجربه کردن می آموزیم که انسان هیچگاه از تجربه کردن چیزی نمی آموزد...
10.مرد خردمند سعی میکند خود ش را با دنیا سازگار کند،و مرد نابخرد اصرار دارد که دنیا را با خودش سازگار کند.بنابراین تمام پیشرفت ها بستگی به تلاش های مرد نابخرد دارد...

هیچ نظری موجود نیست: